inloggen  |  aanmelden

Linschoten wint snellaadpalen met campagne op sociale media

Gepubliceerd op: 16 Augustus 2012

Nissan schenkt de gemeente Linschoten een aantal snellaadpalen voor elektrische auto’s. Linschoten krijgt de snelladers omdat het bij een Europese campagne uit de bus kwam als de plaats waarin relatief het grootste aantal inwoners vroeg om een stimulans voor elektrisch rijden.

Met de campagne The Big Turn On zette Nissan consumenten in vier Europese landen aan om op sociale media kenbaar te maken dat ze in zijn voor een omslag naar elektrisch rijden. In Europa kwamen de meeste reacties daarop uit Linschoten. De Linschotenaar die het grote aantal steunbetuigingen wist te activeren, krijgt van Nissan een elektrische auto en het dorp een aantal snellaadpalen.

Deze snellaadpalen maken onderdeel uit van een serie van 400 exemplaren die Nissan voor het eind van 2012 wil doneren aan steden in Europa. Daarmee wil de autofabrikant de elektrische infrastructuur versneld ontwikkelen zodat het elektrisch rijden een impuls zal krijgen.

Bron: verkeerskunde.nl


Een greep uit ons leveranciersregister



De ACO-groep staat wereldwijd voor kwaliteit, ervaring en innovatie op het gebied van afwateringstechniek...

ABOS b.v. is een gespecialiseerde organisatie, die in de afgelopen jaren zeer veel know-how en expertise...